Перейти до основного вмісту

Звичка. День 27-29


Все завтра фінал.
Яке це задоволення! І яке це нестерпне бажання фіналу.
Залишається один день. Починається відлік не по дням, а по годинам.

День 27. Субота

Субота - перший день вихідних. Перший день який можна цілковито посвятити особистим планам. Опублікував порядок проходження дистанції в Чехії на Чемпіонаті Світу з рогейну та порядки проходження Чемпіонів по категоріям.

Пункт перший: підйом
Легкий фінал тижня. І легкий підйом на вихідних. День лише починається і я готовий до нього і заряджений на перемогу. 
Встав легко і невимушено.

Пункт другий: зарядка
Зарядка в мене була повноцінним тренуванням. Раз, два, раз, два, раз, два...І так півтори години.
Потужня зарядка...

Пункт третій: харчування
Все пройшло файно. Яке чудове слово - "файно". Відчувається вся велич українського слова.

День 28. Неділя

Пункт перший: підйом
Вже важче. Більше відпочивав і більше втомився. Потрібно тримати тонус.

Пункт другий: зарядка
Спочатку вправи. А потім...
А потім тренування.
Хороше тренування. Зі швидкісною роботою, 5*1,2км через 400м. Бігти слизько, але все ок.

Пункт третій: харчування
Все по плану...
Але
Складно відмовляти, коли в гостях.
Але принципи, важливіше.
І друзі це розуміють.

День 29. Понеділок

Пункт перший: підйом
Вставати важко. Все починається спочатку. Але ще трохи залишилось.
Хоча все складується чудово. В мене є навик. Гарний навик і знаю як зробити ще...

Пункт другий: зарядка
Зарядку прохалявив. Халява - це велика проблема. 
Коли все дається просто так, ми нічого не вчимось. 
А халява ж не завжди буває...

Пункт третій: харчування
Як завжди все по плану...
І вечеря моє горе.
Рідко нормально вдається((((.
Але я задоволений.

Залишився 1 день.
Останній день до фіналу.



Пульсові дані:

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным (Краткое собрание цитат)

Интересная книга.
Книга в которой название говорит само за себя.


Джули Дирксен "Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным"

Ограничения, которые мешают нам. Первое ограничение: "Я не могу"

Всем нам знакома такая ситуация:
"К нам приходит интереснешая идея. Мы загораемся ей. Несколько дней мы постоянно думаем о ней. Строим планы. Думаем о том как всё будет красиво и чудесно. Но потом, когда мы начинаем обдумывать её, мы видим много вещей, людей с которыми нам нужно будет столкнуться.

"Если тебе не хреново, ты делаешь что-то неправильно"

Среди элитных бегунов бытует высказывание: «Если тебе не хреново, ты делаешь что-то неправильно». А вы согласны с этим? Должны ли отличные результаты быть следствием тяжелых физических усилий? Боли.