Перейти до основного вмісту

Рельєфна карта

Ще один вид технічного тренування : дистанція по рельєфній карті.
Можливі різні варіації.

Вправа з орієнтування: Рельєфна (коричнева) карта


Тип тренування:  Рельєф, Читання карти 

Рівень: Елітний, юніорський, середній рівень

ІнтенсивністьНизька, Висока

Тривалість підготовки15-30хвилин 

OCAD : Так

Мінімальна кількість учасників: 1

тренировка по рельефной карте по ориентированию

Дистанція лише з горизонталями (Рельєфна карта). Спортсмен має фокусуватись на горизонталях в його/її орієнтування, оскільки це єдина інформація на карті. Можливо багато варіантів. 

Ціль:
Розуміння рельєфу і ефективне використання горизонталей в вашому орієнтуванні. 
Варіанти:
Варіант А: Нормальна дистанція з рельєфною картою. Варіант Б: Змагання з рельєфною картою. Варіант В: Кругла рельєфна карта без ліній півночі. Варіант Г: Коридор чи лінія на рельєфній карті.
Допомога:
OCAD є необхідним інструментом для створення рельєфної карти. 
Місцевість: Не підходить місцевість з великою варіацією пробігання, якщо не включенні деталі рослинності.
Підготовка: Контурна карта створюється в OCAD за домогою видалення деяких деталей. Дивись інструкції по використанню OCAD. 
Додаткова інформація: Включення деяких деталей таких як дороги/будинки, в додаток до горизонталей, особливо для не елітних спортсменів. Елементи рослинності і інші деталі, відсутність яких додає багато складнощів. 



Тренувальні дистанції Тьєрі Жоржу

тренировка по рельефной карте по ориентированию

Плюс коридор
тренировка по рельефной карте по ориентированию


Шведська карта
тренировка по рельефной карте по ориентированию

Фінська карта

тренировка по рельефной карте по ориентированию


Інші технічні вправи:

Сторінка про О-Підготовку
Тренування взяття 1 КП
Визначення точки заходу на КП
Лінія

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным (Краткое собрание цитат)

Интересная книга.
Книга в которой название говорит само за себя.


Джули Дирксен "Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным"

Ограничения, которые мешают нам. Первое ограничение: "Я не могу"

Всем нам знакома такая ситуация:
"К нам приходит интереснешая идея. Мы загораемся ей. Несколько дней мы постоянно думаем о ней. Строим планы. Думаем о том как всё будет красиво и чудесно. Но потом, когда мы начинаем обдумывать её, мы видим много вещей, людей с которыми нам нужно будет столкнуться.

Притча про полный сосуд

Довольно часто встречаемая история. Но при этом она не теряет своей актуальности.

Как-то один мудрец, стоя перед своими учениками, сделал следующее. Он взял большой стеклянный сосуд и наполнил его до краев большими камнями. Проделав это он спросил учеников, полон ли сосуд. Все подтвердили что полон.