Перейти до основного вмісту

Тренування. Тренування. Орієнтування №14

Останні тренування сезону 2012-13 року.
В понеділок вже починається новий цикл, новий план підготовки.
Можливо минулий рік був не дуже вдалий, але він був важливий в підготовці.
Прийняв участь в змаганнях в яких завжди хотів спробувати поучаствувати - трейл (біг по стежкам, та просто по місцевості)

Так ось самі тренування. І дистанції.

30 серпня, вечірній спринт Дастор, 3,96 км - 19.22
Жахлива погода, дощ. Ще й стемніло під кінець дистанції

дистанція спринту з орієнтування


31 серпня. Нічна дистанція в Лісопарку. Випробовув нову лампу. 
Світить класно. Хороша лампа значно додає впевненості вночі.
Біг дуже добре, а технічно трохи поспішав, як наслідок 2 хв помилки на 8 КП. 
Нічне мені дуже сподобалось. Потрібно бігати частіше.
Дистанція 5.07км - 28 хв 32с

нічна тренування по карті Лісопарку

Можна сказати що святкове тренування.
Дистанція в Сабарові. Спланував багато рельєфу. Все таки через тиждень бігати в Польщі і хотілось випробувати свої сили. Як воно бігти вгору.
Бігти важко. Хоча дистанцію пробіг доволі швидко.
Сабарів дистанція 5 км - 27 хв 45с
технічна дистанція по карті Сабарова

Попередні тренування:

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным (Краткое собрание цитат)

Интересная книга.
Книга в которой название говорит само за себя.


Джули Дирксен "Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным"

Ограничения, которые мешают нам. Первое ограничение: "Я не могу"

Всем нам знакома такая ситуация:
"К нам приходит интереснешая идея. Мы загораемся ей. Несколько дней мы постоянно думаем о ней. Строим планы. Думаем о том как всё будет красиво и чудесно. Но потом, когда мы начинаем обдумывать её, мы видим много вещей, людей с которыми нам нужно будет столкнуться.

Притча про полный сосуд

Довольно часто встречаемая история. Но при этом она не теряет своей актуальности.

Как-то один мудрец, стоя перед своими учениками, сделал следующее. Он взял большой стеклянный сосуд и наполнил его до краев большими камнями. Проделав это он спросил учеников, полон ли сосуд. Все подтвердили что полон.