Перейти до основного вмісту

10 правил тренувань. Правило №1

10 основних , простих правил Тренуваннь

ПРАВИЛО 1: Тренуйся РОЗМІРЕНО

Коли мова заходить про витривалість , швидкість і силу , слід мати на увазі , що кожна людина має свої унікальні обмеження. Не варто постійно випробовувати свій організм на міцність. Навпаки , вам слід в процесі тренувань залишатися всередині меж своїх можливостей . Завершуйте заняття з відчуттям , що ви могли б зробити більше. Іноді ви навіть можете завершити вправу раніше, ніж планували. Це цілком нормально . Не варто тренуваннями доводити себе до знемоги.





Перед тим як м'язи починають « давати збої » і перестають нормально працювати , вони здатні скорочуватися цілком певну кількість разів. Коли ж ви починаєте відчувати брак глікогену ( полісахариду , у вигляді якого організм накопичує глюкозу ) , ніяка сила волі не наситить ваше тіло енергією. Все, що ви можете в цей момент зробити , - це зупинитися і відпочити. Якщо ви часто й подовгу будете працювати на межі своїх можливостей , то в підсумку перевищите здібності свого тіла до адаптації. У підсумку значно затягнеться період відновлення і перерветься послідовний характер тренування.

 Основна помилка більшості спортсменів полягає в тому , що вони намагаються зробити занадто багато в дні легких тренувань , але коли приходить час наполегливих занять , вони повністю не викладаються. Підсумок таких тренувань виявляється досить посереднім , що негативно позначається на фізичній формі атлета і його результати. Чим вище рівень вашої фізичної форми , тим більшою має бути різниця між інтенсивністю важких і простих днів .
Багато спортсменів думають , що постійні наполегливі тренування зроблять їх міцніше . Вони вірять у те , що воля і характер здатні подолати сили природи і швидкість, з якою відбуваються зміни в організмі на клітинному рівні. Навіть не намагайтеся слідувати цьому підходу - більш наполегливі тренування навряд чи стануть правильним вибором. Організм краще адаптується , коли напруга наростає поступово. Ось чому можна часто чути пораду про підвищення щотижневого обсягу тренувань не більше ніж на 10%. Причому для деяких спортсменів навіть такий приріст може виявитися надмірним.

 За рахунок поступового прогресу (особливо в області інтенсивності) ви зможете поступово підвищити рівень своєї сили , а також забезпечити собі достатній час для інших занять , не пов'язаних зі спортом. Спортсмен , який одержує задоволення від тренувань , придбає куди більше переваг , ніж спортсмен , який постійно перебуває на межі перетренованості .

Спортсмен, самостійно організуючий свої тренування , повинен навчитися думати об'єктивно і без зайвих емоцій. По суті , він виступає одночасно в двох іпостасях - спортсмена і тренера. І основну відповідальність за події має нести саме « тренер ». Коли « гонщик » говорить : «Потрібно зробити більше», « тренер » повинен подумати , наскільки мудрим виглядає така пропозиція .
Сумнів - серйозна причина для припинення сесії.
Сумніваєтеся ?
Завершіть заняття.
 Приступайте до вправ з відомою часткою консерватизму , але при цьому зберігайте певну зухвалість . Коли « тренер » зупиняє вправу з підйому в гору , а « гонщик » говорить : «Я міг би зробити більше » , припинення заняття не є поразкою - насправді це перемога.

Чому нам варто полюбити біг?
Навчання орієнтуванню.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным (Краткое собрание цитат)

Интересная книга.
Книга в которой название говорит само за себя.


Джули Дирксен "Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным"

Ограничения, которые мешают нам. Первое ограничение: "Я не могу"

Всем нам знакома такая ситуация:
"К нам приходит интереснешая идея. Мы загораемся ей. Несколько дней мы постоянно думаем о ней. Строим планы. Думаем о том как всё будет красиво и чудесно. Но потом, когда мы начинаем обдумывать её, мы видим много вещей, людей с которыми нам нужно будет столкнуться.

Притча про полный сосуд

Довольно часто встречаемая история. Но при этом она не теряет своей актуальности.

Как-то один мудрец, стоя перед своими учениками, сделал следующее. Он взял большой стеклянный сосуд и наполнил его до краев большими камнями. Проделав это он спросил учеников, полон ли сосуд. Все подтвердили что полон.