Перейти до основного вмісту

Тренування. Тренування. Тренування №20

Тренування з 8 по 13 жовтня 2013 року.
Перший тиждень без змаганнь. До кінця року залишилось зовсім мало часу та стартів.

9 жовтня
Нічна інтервальна дистанція, карта "Лісопарк" 5,6км - 17КП - 31 хвилина 24 секунди
Непарні контрольні пункти швидко, парні повільно. І як не дивно більше помилявся на повільних перегонах.
тренування по карті Лісопарк місто Вінниця



11 жовтня
Нічний спринт на мікрорайоні і території 33 школи.
Всього чотири дистанції: перша по мікрорайону, друга по стадіону, третя мікрорайон, четверта стадіон. На першій дистанції, трохи не корректно нажав на старт. Тому трек лише із другої дистанції

Всього 2,8 км - 25 КП, з 3 змінами масштабу )))
2 дистанція
спринтерське тренування із спортивного орієнтування

1,3 дистанція
спринтерське тренування із спортивного орієнтування

4 дистанція
спринтерське тренування із спортивного орієнтування

13 жовтня
Спринт по мікрорайону та території 18-25 школи. Аналіз спринту >>
3км - 20 контрольних пунктів
спринтерське тренування із спортивного орієнтування

Друге тренування із спортивної радіопеленгації.
З кожним тренуванням виходить краще.

тренування із спортивної радіопеленгації карта Лісопарк


Попередні тренування:



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным (Краткое собрание цитат)

Интересная книга.
Книга в которой название говорит само за себя.


Джули Дирксен "Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным"

Ограничения, которые мешают нам. Первое ограничение: "Я не могу"

Всем нам знакома такая ситуация:
"К нам приходит интереснешая идея. Мы загораемся ей. Несколько дней мы постоянно думаем о ней. Строим планы. Думаем о том как всё будет красиво и чудесно. Но потом, когда мы начинаем обдумывать её, мы видим много вещей, людей с которыми нам нужно будет столкнуться.

Притча про полный сосуд

Довольно часто встречаемая история. Но при этом она не теряет своей актуальности.

Как-то один мудрец, стоя перед своими учениками, сделал следующее. Он взял большой стеклянный сосуд и наполнил его до краев большими камнями. Проделав это он спросил учеников, полон ли сосуд. Все подтвердили что полон.