Перейти до основного вмісту

Аналіз тренувального спринту. Карта 18-25 школа

Після спринту на Кубку Дружби 2013 року друга дистанція спринту...
Перша - нічний спринт, і здається що вночі виходило краще :)

Дистанція - 3,0 км. На 12-15 хвилин темпового бігу.
Але в мене в планах був повільний біг, тому подолав всю дистанцію за 18 хвилин 50 секунд.

карта з орієнтування life sport orienteering map


Можливі варіанти вибору шляху руху

1-2 КП
карта з орієнтування life sport orienteering map
Зліва коротше, але справа пробігаємо повз 3 Контрольний пункт

7-8 КП 
карта з орієнтування life sport orienteering map
Зліва значно простіше і коротше, хоча на перший погляд справа може бути виграшний варіант

 9-10КП
карта з орієнтування life sport orienteering map
Значна різниця між правим і лівим варіантом, так і не скажеш

14-15, 15-16, 19-20КП
карта з орієнтування life sport orienteering map

14-15КП - повернення назад в правому варіанті, значно додає відстані
15-16 КП - закручені варіанти, найважче зрівнювати. Чим менше повертатись зворотньо тим краще. Ось висновок з цього вибору.
18-19 КП - знайоме пробігання.


Попередні аналізи спринту:

Спринт по мікрорайону (34-35 школа). Аналіз дистанції (6,2км - 37КП)
Спринт по мікрорайону (18-25 школа). Аналіз дистанції (5км - 27КП)
Аналіз спринту. Чемпіонат області 2 день
Спринт Ж-21, Ч-18. Аналіз дистанції

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным (Краткое собрание цитат)

Интересная книга.
Книга в которой название говорит само за себя.


Джули Дирксен "Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным"

Ограничения, которые мешают нам. Первое ограничение: "Я не могу"

Всем нам знакома такая ситуация:
"К нам приходит интереснешая идея. Мы загораемся ей. Несколько дней мы постоянно думаем о ней. Строим планы. Думаем о том как всё будет красиво и чудесно. Но потом, когда мы начинаем обдумывать её, мы видим много вещей, людей с которыми нам нужно будет столкнуться.

Притча про полный сосуд

Довольно часто встречаемая история. Но при этом она не теряет своей актуальности.

Как-то один мудрец, стоя перед своими учениками, сделал следующее. Он взял большой стеклянный сосуд и наполнил его до краев большими камнями. Проделав это он спросил учеников, полон ли сосуд. Все подтвердили что полон.