Перейти до основного вмісту

Теоретична дистанція "Світлофор"

Теоретична вправа з орієнтування: "Світлофор"


тренувальна карта із спортивного орієнтування. теоритична технічна підготовка

Тип тренування: Спрощення, теоретична вправа, контроль і адаптація швидкості
Рівень: Юніорський, середній рівень

Інтенсивність: низька
Тривалість підготовкиМенше 5 хвилин
OCAD : Ні
Мінімальна кількість учасників: 1



Виберіть дистанцію.
Заплануйте шлях руху по дистанції, використовуючи три кольори:
  • зелений для частин, де ви можете бігти без значної уваги та концентрації,
  • жовтий - для частин, де ви маєте проявити певну увагу,
  • червоний - для частин, де ви маєте бути зосередженим на дистанції. Потім ви можете спробувати реалізувати дане планування на місцевості. Чи пробігти по карті без запланованого маршруту.


Ціль:Головною метою вправи є розуміння необхідності адаптувати свою швидкість, навчитися визначати в якій частині дистанції це потрібно робити, на якій частині дистанції потрібно приділити більше уваги орієнтуванню і чому. ння , і чому. Важливо зосередити увагу як на місцях, в яких ви можете збільшити свою швидкість так і областях , де ви повинні зменшити швидкість ( через складне орієнтування).
Варіанти:
Ви можете продовжити практичну частину (див. вправу "світлофор"), в якій ви можете реалізувати заплановану програму, або на карті без запланованої дистанції
Допомога:Немає необхідності
Місцевість:Будь-яка карта місцевості підійде 
Підготовка:Виберіть курс і приступіть до роботи. Якщо ви робите тільки теоретичні вправи, ви можете взяти будь-який курс, наприклад з Чемпіонату Світу орієнтування
 Примітка:    
Інші технічні вправи:


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным (Краткое собрание цитат)

Интересная книга.
Книга в которой название говорит само за себя.


Джули Дирксен "Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным"

Ограничения, которые мешают нам. Первое ограничение: "Я не могу"

Всем нам знакома такая ситуация:
"К нам приходит интереснешая идея. Мы загораемся ей. Несколько дней мы постоянно думаем о ней. Строим планы. Думаем о том как всё будет красиво и чудесно. Но потом, когда мы начинаем обдумывать её, мы видим много вещей, людей с которыми нам нужно будет столкнуться.

Притча про полный сосуд

Довольно часто встречаемая история. Но при этом она не теряет своей актуальности.

Как-то один мудрец, стоя перед своими учениками, сделал следующее. Он взял большой стеклянный сосуд и наполнил его до краев большими камнями. Проделав это он спросил учеников, полон ли сосуд. Все подтвердили что полон.