Перейти до основного вмісту

Гірський спринт - Кубок України. Кубок Літвінчука

кубок украины, чемпионат дюсш по ориентированию

Третій - фінальний день Кубку України, Чемпіонату України серед ДЮСШ та Кубку Літвінчука із орієнтування в Києві.
Сьогодні елітні групи Ч/Ж 21 явно пожаліли. Ч/Ж 21 змагалась на дистанціях гірського спринту, в учасників ЧУ серед ДЮСШ була середня дистанція!
Коротші дистанції, менше набору висоти.



Трек дистанції Гірського Спринту Кубку України із орієнтування
карта горного спринту кубка украины с ориентирования

Перед стартом трохи переживав. Хотів виграти всі три старти.
Тому почав доволі спокійно. Перші 3 КП вчитувався в карту.
Далі чисто взяв 4,5,6,7 контрольний пункт.
Вибрав нижній варіант руху на 8 КП, можливо варіант не найкращий.
Оптимальні варіанти на 9,10 КП.
Вичитав карту на 11 КП
І далі, останні, фінішні КП.
І заслужена перемога.

Результати нашої команди:

Ч16 - Рачук Тарас - 11 місце
Ж18 - Сидоренко Олена - 5 місце
Ч21 - Марчук Олександр - 1 місце


Фото з нагородженняКубок України з гірського спринту з орієнтування в Києві

Кубок України з гірського спринту з орієнтування в Києві

Варто було почути, що сказав Жора перед цим ))).

Результати і карта середньої дистанції
Результати і карта спринту

Соціальні мережі

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным (Краткое собрание цитат)

Интересная книга.
Книга в которой название говорит само за себя.


Джули Дирксен "Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным"

Ограничения, которые мешают нам. Первое ограничение: "Я не могу"

Всем нам знакома такая ситуация:
"К нам приходит интереснешая идея. Мы загораемся ей. Несколько дней мы постоянно думаем о ней. Строим планы. Думаем о том как всё будет красиво и чудесно. Но потом, когда мы начинаем обдумывать её, мы видим много вещей, людей с которыми нам нужно будет столкнуться.

Притча про полный сосуд

Довольно часто встречаемая история. Но при этом она не теряет своей актуальности.

Как-то один мудрец, стоя перед своими учениками, сделал следующее. Он взял большой стеклянный сосуд и наполнил его до краев большими камнями. Проделав это он спросил учеников, полон ли сосуд. Все подтвердили что полон.