Перейти до основного вмісту

Спринт 34-35 школа. Аналіз варіантів

Ще одне спринтерське тренування. Ще один аналіз варіантів спринту.Спринт на Кубку Оніщука натякнув, що потрібно трохи побігати спринтів.
Дистанція вийшла доволі хорошою, із великою кількістю вибору варіантів.

Дистанція Спринту - 3,5 км - 19 КП (мікрорайон 34-35 школи, Вінниця) 
Дистанція Спринту - 3,5 км - 19 КП (34-35 школа орієнтування)
Розпочнемо аналіз варіантів. 

старт - 1 КП
34-35 школа спринт з орієнтування. Аналіз варіантів
зліва - 252м, справа - 260м

1 - 2 КП
34-35 школа спринт з орієнтування. Аналіз варіантів
 зліва - 227м, справа - 231м

2 - 3 КП (довгий перегон)
34-35 школа спринт з орієнтування. Аналіз варіантів
  зліва (синій) - 668м, справа(зелений) - 694м, оббігати зліва - 768м

3 - 4 КП
34-35 школа спринт з орієнтування. Аналіз варіантів
зліва - 196м, справа - 206м 

5 - 6 КП
34-35 школа спринт з орієнтування. Аналіз варіантів
зліва - 284м, справа - 304м  

6 - 7 КП
34-35 школа спринт з орієнтування. Аналіз варіантів
зліва - 220м, справа - 228м 

7 - 8 КП
34-35 школа спринт з орієнтування. Аналіз варіантів
зліва - 265м, справа - 274м 

8 - 9 КП
34-35 школа спринт з орієнтування. Аналіз варіантів
зліва - 565м, справа - 615м 

9 - 10 КП
34-35 школа спринт з орієнтування. Аналіз варіантів
зліва - 192м, справа - 192м 

13 - 14 КП
34-35 школа спринт з орієнтування. Аналіз варіантів
зліва - 271м, справа - 246м 

14 - 15 КП
34-35 школа спринт з орієнтування. Аналіз варіантів
зліва - 175м, справа - 163м 

 17 - 18 КП
34-35 школа спринт з орієнтування. Аналіз варіантів
зліва - 152м, справа - 154м 

карта з моїми шляхами руху Спринту на 34-35 школі
Спринт 34-35 школа - орієнтування

Мій вибір варіантів не був ідеальний. 
Як і на спринті Кубку Оніщука знову 50% на 50%.
Половину вибрав добре, на половині можна було зробити краще.

Попередні аналізи варіантів спринту:

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным (Краткое собрание цитат)

Интересная книга.
Книга в которой название говорит само за себя.


Джули Дирксен "Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным"

Ограничения, которые мешают нам. Первое ограничение: "Я не могу"

Всем нам знакома такая ситуация:
"К нам приходит интереснешая идея. Мы загораемся ей. Несколько дней мы постоянно думаем о ней. Строим планы. Думаем о том как всё будет красиво и чудесно. Но потом, когда мы начинаем обдумывать её, мы видим много вещей, людей с которыми нам нужно будет столкнуться.

Притча про полный сосуд

Довольно часто встречаемая история. Но при этом она не теряет своей актуальности.

Как-то один мудрец, стоя перед своими учениками, сделал следующее. Он взял большой стеклянный сосуд и наполнил его до краев большими камнями. Проделав это он спросил учеников, полон ли сосуд. Все подтвердили что полон.