Перейти до основного вмісту

Тренування по компасу на спрощеній карті

Вправа з орієнтування: Тренування по компасу на спрощеній карті

Тренування по компасу на спрощеній карті


Тип тренування: Тренування по компасу
Рівень: Елітний, Юніорський рівень

Інтенсивність: низька
Тривалість підготовки15-30 хвилин
OCAD : Так
Мінімальна кількість учасників: 1

Сплануйте дистанцію на спрощеній карті. Спрощена карта - це карта з якої видалені певні деталі. Для прикладу, ви можете залишити на карті лише чорний колір. Сплануйте дистанцію і рухайтесь по ній використовуючи лише компас для орієнтування.

Ціль:
Навчитись краще використовувати компас. Такоє навчитись використовувати деталі, які ви рідко використовуєте в орієнтуванні.
Варіанти:Одним із варіантів є: Дистанція на спрощеній карті
Допомога:Потрібно використовувати Ocad для планування та підготовки дистанції
Місцевість:Доволі рівнина місцевість.
Підготовка:
Створіть спрощену карту і сплануйте на ній дистанцію
 Примітка:    Дане тренування хороша альтернатива азимутальному тренуванні. Також дана     вправа дозволить краще використовувати компас на пересіченій місцевості, використовуючи його при орієнтуванні від об'єкта до об'єкта
Інші технічні вправи:

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным (Краткое собрание цитат)

Интересная книга.
Книга в которой название говорит само за себя.


Джули Дирксен "Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным"

Ограничения, которые мешают нам. Первое ограничение: "Я не могу"

Всем нам знакома такая ситуация:
"К нам приходит интереснешая идея. Мы загораемся ей. Несколько дней мы постоянно думаем о ней. Строим планы. Думаем о том как всё будет красиво и чудесно. Но потом, когда мы начинаем обдумывать её, мы видим много вещей, людей с которыми нам нужно будет столкнуться.

Притча про полный сосуд

Довольно часто встречаемая история. Но при этом она не теряет своей актуальности.

Как-то один мудрец, стоя перед своими учениками, сделал следующее. Он взял большой стеклянный сосуд и наполнил его до краев большими камнями. Проделав это он спросил учеников, полон ли сосуд. Все подтвердили что полон.